احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد وسوسه‌ای که ممکن است به قیمت جانمان تمام شود | مثلث خطر صورت کجاست؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟ حوالی یک استخر پرماجرا | روایت شهرآرانیوز از چالش‌های مربوط به بوستان کوهسنگی پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین ۱۴۰۳ اهدای ۴۰ هزار بسته معیشتی به محرومان خراسان‌رضوی به‌مناسبت چهلم شهدای خدمت+ فیلم شهید رئیسی ویترین خدمت به محرومان بود آمادگی بیمارستان شهید کامیاب مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حرم امام‌رضا(ع) استعمال سالانه بیش از ۲۰ پاکت سیگار فرد را در معرض ابتلا به سرطان ریه قرار می‌دهد «گیسو»؛ یوزپلنگ جدید در پارک ملی توران ۶ نکته کاربردی که در خرید سیسمونی باید رعایت کنیم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین آمار کرونا در ایران (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱) | شناسایی ۱۸۸۷ بیمار جدید کووید۱۹

  • کد خبر: ۱۰۳۵۵۹
  • ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
آخرین آمار کرونا در ایران (شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱) | شناسایی ۱۸۸۷ بیمار جدید کووید۱۹
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۷۱ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۷۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۲۷۷ نفر رسید.

مرگ و میر بیماران کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ۲۲ استان کشور، ۰ و یک نفر گزارش شده است.  

در استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، لرستان، گلستان، قم، کردستان، یزد، ایلام، قزوین، سمنان و زنجان، مرگ و میر بیماران کووید۱۹، صفر گزارش شده است.  

همچنین استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، مازندران، همدان، گیلان، مرکزی، هرمزگان، بوشهر و تهران، مرگ و میر ۱ بیمار کووید۱۹ داشته‌اند.  

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۶۹۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->